busraelif19 asla başlamayın tahlilsiz
Biz 4 ayda tahlille başlamamaya karar verildi. Kan değerleri iyiydi çünkü. Doktor tahlilsiz ezbere genel her çocuğa önerileni öneriyor ama 1 aylıkken kesinlikle yanlış. Tahlil yapar ve 1 aylıkken başla der onu anlarım. Tahlilsiz 1 aylıkken asla