Kedidirokedi benim kızımda bu şekildeydi . Azaltarak sayıyı sadece günde 5 e düşürebilmiştim. 26 aylıktı memeden kestiğimde . Bunu bildiğim için çok uzun zaman annecim artık memeler bozulcak diye sürekli söyledim . Memelerin acı olacakmış , nasıl süt bozuluyorsa oyuncakların bozuluyorsa Buda bozulabilir bir şey diye bilinçaltına işledim . Tabi sürekli erteliyordum çünkü emzirmeyi bırakmak benim için de psikolojik olarak zor olucaktı . Artık daha fazla dayanamadım ve aktardan sabır taşı aldım . İlk emdiğinde bile hiç şaşırmadı resmen bekliyordu, aaa anne meme acı olmuş dedi ve bir daha istemedi . Bende annecim olsun meme acı ama gel memeni sevelim öpelim dedim , geldi sarıldı öptü , 1.5 ay oldu hala ara ara gelir memesini öper ☺️ hiç etkilenmedi. Çok şükür biz bu süreci böyle bitirebildik …