Kızlar 2 senedir hiç bir sorun yaşamadığım telefonum birden bire şej almamaya başladı kablomda veya başlığında bir sorun yok daha dün gece dayet normal şarja taktım ve yattım. Sokettede bi problwm yok diye düşünüyorum telefonum gayet temiz bir sorunu yoktu bugüne kadR gayette şej aletndede telefondada bişey yoktu ve şarj alıyodu. Ne olmuş olabilir anlamıyorum eşimde şehir dışında telefon sürekli lazım napsam bilemiyorum