Fadimeee26 6 aylıkken deldirdim doktorumda delecek kişide 6aydan önce delmiyorx dedi dpktorumda çok deldirmek istiyosanda 6.ay aşısı bekle o onu mikroplardan korur demişti aşımızı olduk 1-2 gün geçti direk deldirmeye gittik şuan 21 aylık bu zamana kadar hiç oynamadı küpesiyle farkında bile değil