Ben hiç yumurta koymam kokmuyor mu size ya bana çok kokuyor. Yoğurt un ve azıcık sarımsak atarım ben güzelce macun kıvamına getiririm tencerenin içinde. Sonra kaynamış suyu yavaş yavaş onun üzerine dökerim bi yandanda karıştırırım altını açıp. Sonra genelde kalmış pilvadan yaparım 🤣 kalan pilavı buzluğa atarım. Zaten suda kaynamış olduğundan hemen pişer. En son tuz ve eritilmiş tereyağ ve baharatları katarım. Piştikten sonra da tencerenin kapağına kapatmamak lazım soğuyuncaya kadar yoksa kesiliyor. Bu kadar 😅