bebegim86 günde 6-7 çis dolu bezi oluyorsa yetiyordur. Onun istediği manevi açlık. Kendini güvende hissetmek istediği için emmek istiyorlar her zaman aç oldukları için değil , ağrıları sızıları huzursuzlukları bu aylarda emerek geçiyor bol bol emzirin her hemen gün emme istekleri değişiyor 2 ay ile 2 ay 20 gün arasında bile fark var 2 saat emdiğini bilirim o zamanlar şimdi 15 dk emiyor 🌺