Cansu16 Yarenkk ilk başta Sleepy kullanıyordum sızdırma yapmaya başladı ve sonra molfix e geçiş yaptım gerçekten çok memnunum molfix den
gocebebirbayan Yarenkk 22 aylık kızıma doğduğundan beri molfix pure and soft kullanıyorum 1,5 aylık oğluma da doğduğundan beri prima pure and soft kullanıyorum.
fn2827 iremyaman fiyatı ne kadar dı canım onun. Çok medhediyorlar. Bende 101den alıyorum. 101 rin ezide çok güzel.sızdırma yapmıyor. Migrosunki yapıyormu
Guneselif22 Yarenkk benim bebeğim 54 günlük ilk günden beri baby turco kullanıyorum. Daha hamileyken indirimden alıp stok yapmıştım. Şimdilik memnunum, başka bez tecrübem olmadı ama pişik, taşma vs olmadı. Bu saatten sonra bezden dolayı pişik olur mu sizce??
Esilaaa01 Yarenkk minies migros cok memnunum ve uygun 60 tanesi 88 TL hiç taşırma falan yapmadı 12 Ginlüğüz
fn2827 iremyaman migrostaki mi 87 tl. Kaç tane varji içinde biz 5 numara kullanıyoruz sen kaç kullanıyorsun canım
Fisirinanasi Yarenkk biz de molfix kullanıyorduk neredeyse doğduğundan beridir, şuan 7 ay 7 günlük, 1 haftadır bebem natural diye bir bez gördük onu denemek istedik, çok iyi geldi bize, tavsiye ederim😊
Gizem17 Yarenkk neredeyse bütün bezleri denedim sleepy sert baby turco sızdiriyor bebem natural kırmizi yâpiyor her yerini molfix çok iyi kesinlikle tavsiye ederim indirim zamanı takip edip internetten alabilirsiniz
mczm__ Yarenkk ben Molfix le başladım bebeğim 15 günlüktü 1 numara kullanyodum bacaklarını sıkıyodu büyük olmasına rağmen üstelik kızım zayıf doğdu uzun süre 1 numara kullanırım deidm ama baktm olmuyo baby turco ya geçtim şuan çok memnunum herkes Molfix demiş ama bence bebekten bebeğe fark ediyo, şuan elimde sleepy de var daha kullanmadım, zaten bu zamlar böyle devam ettikçe bime geçiş yapacm😄