Merhabalar,
Bebeğim doğduğundan beri sleppy bez kullanıyoruz her ürününü denedim. Şuan sleppy ecologic 3 numara kullanıyoruz. Fakat bebeğimin bacaklarını kesiyor kıpkırmızı oluyor iz yapıyor. Bez küçükte gelmiyor çok sıkıda bağlamıyorum dikkat ediyorum özellikle yok yine aynı.
Siz hangi marka bez kullanıyorsunuz? Önerilerinizi paylaşır mısınız🌸🍀