Maco_44 Sebusebu Bebegim henüz 3 aylık ama ben sadece aile arasında yapma taraftsrıyım. Annem babam kaynanam görümcem gibi. Çünkü akrabalardan birini çağırsan diğeri küsecek en iyisi kimseyi çağırmamak😅
Yesim-1 Sebusebu canım bende aile dedim sonra yakın arakadaş akraba sordukça kendimizi kafede kutlarken ve 30 kişi bulduk
Maco_44 Sebusebu Bence aile dışı kimseyi çağrıma. Yani bi mecburiyetinde yok. Benimki daha minik ama asla çağırmam😁 anne babalar yeter çok bile. Zaten onlar bile 10 kişi oluyorsun. Kaynana kayınbaba anne görümce dayı derken 10 kişiyi bulurda geçerde
bebetom08 Pazar günü yapıcaz bizde aile arasında ama dışardan bi iki kişi daha toplam 17 18 kişi. Kalabalıktan yana değilim o gün oğlumun ilk yaş kutlaması ve kalabalık olunca curcuna oluyo hiçbirşey anlamıyorsun koşturmaktan 😊