Zehriyaaa Bebeğim 10 aylık ateşi gün geceden beri çıkıp çıkıp iniyor vucudu güzel ama kafası çok sıcak 38 bazen 37,5 ama yinede sıcak 2 kere carpol verdim ben hastayım muhtemelen benden ona geçiyor napmam gerekiyor
NaimeYilmaz Zehriyaaa Salgın dönemi şu an ateş dışında belirtisi olursa götürmekte fayda var. 3 gün süren ateş normal kabul ediliyor.
Portuga Zehriyaaa Benimde bebeğim 7 aylık ateşi var en fazla 38.8. Gördük parol verdi fitili var düşüp düşüp çıkıyor çok fena salgın varmış banyo yaptırıyorum ama o anlık düşüyor geri tekrar çıkıyor ne yapsam