Arkadaşlar lütfen bana bı akil verin napcagimi bilmiyorum bebegim 4.5 aylık uc gun once hirilti ve öksürük başlamıştı hemen dr goturdum akciger filmi temiz cikti oksijeni 100 du hersey normal burnunu sık sık açın dedi zaten açıyorum sürekli odayi havalandiriyorum nemlendiriyorum ama bebegim ne yaparsam öksürüğü hiriltisi gecmedi iki kere daha götürdük ama hicbirseyi yok dedi ilacta vermediler cocugum uyuyamiyor öksürükten boğazları dolu balgamla gözleri kızarık hapsuruk ta var ne yapcam ne yapsam atlatirim doktorlar hicbirsey yapmıyorlar ihlamur verdim biraz ayaklarinin altina az vicks sür diyen var ne yapcam ne yapmalıyım tecrübeli anneler yardim edermisiniz