goncaalp Merhaba arkadaslar bebegim geceleri harika uyuyorken uyku duzeninde bi sapma olmamasina ragmen tam olarak emeklemeye basladigi 2 haftadır gece yarim saatte bir uyanip agliyor. Uyumak istiyo. Kalkip uykusunu almis gibi bir hali yok ama bu durum bizi cok yordu yaşayan bilen bi tahmini olan lutfen yardim etsin. Hasta degil gun icinde keyifli. Ama yarim saatte bir cocuk saklamaktan inanin mahvolduk. Yasayan bilen önerisi olan lutfen yardimci olucak biseyler soylesin. Doktora gitmeyide düşünüyoruz. Ancak cozume ulaşılabileceğini düşünmüyorum.
Kuzumveben goncaalp emeklemeye yeni basladiysa yeni ogrendigi seyi bebekler tekrarlar ondan olabilir dis durumu nedir disden dolayida yapabilir
Alazokan Emeklemek istiyor olabilir gündüz bol bol emeklesin engel olmayın benim oğlumda tam yatağa gidiyorduk emeklemeye başlıyordu yeni Emeklediği zamanlar şimdi kalmadı o muhtemelen geçici bir durumdur
goncaalp Kuzumveben 4 tane disimiz cıktı devamida gelir elbet ama dis sorunu 1-2 gun suruyodu daha önce bu emekleme yuzunden 15-20 gundur uyumuyo resmen