NurCum benim reglime 1 hafta vardı kaset test ile idrar testi yaptım ilk başta negatif çıktı bende çekmeceye atmıştım sabah baktım silik bi çizgi tekrar test yaptım erken gebelik testi oda negatif ama sonradan silik çok ince bi cizgi vardı oda ışık tutunca belli oluyor du ben sigara kullanıyordum planlı gebelikti zaten dayanamadım kan verdim 1 günlük olsa bile çıkar dediler gittm beta hcgm 6,99 çıktı bana hamile değilsin dediler kadın doğum dr mesaj attım gece oda 2 gün sonra tekrar yaptırmamı istedi 104 olmuştu betam tebrik ederim hamilesin demişti çok erken öğrendim ben sabırsızlığımla zaten böyle öğrenmek istiyordum Allahımda nasip etti şimdi doğdu 5 aylık oldu can parçam Allahım istiyorsanız nasip etsin inşallah 🤌🏻🫶🏻😻