Slm1122 Kızlar oğlumun sürekli geçmeyen pişiği var böyle delik delik oluyor poposu tam geçti diyorum tekrar oluyor ama suç bende galiba sabahları büyük tuvaletini yapıyor ben uykudayken o da uykudayken bi yakalayamıyorum öyle durunca tekrarlıyor habire napcamı şaştım kalkıp bakıyorum yapmamış yatıyorum yapıyor öyle de durunca pişiyo hergün pişik 😞
Ruzgarsmom1 Slm1122 bepantol bizde işe yaradı şuan asla pişmiyor bi de kullandığın bez de yapıyo olabilir
Slm1122 Slm1122 hematan hipokort hamazinc sudocrem kantaron yağı fito krem hatta burda mısır nişastası duydum çaresizlikten onuda denedim ama geçmiyor tam geçecek gibi oluyor sabah yine büyük tuvaletini yapmış ben farketmemiş oluyorum iyice artıyor napcamı şaştım her sabah kesin yapıyor tuvaletini ama ben denk getiremiyorum bi türlü hemen değiştiremiyorum bilmediğim için de sirekli kontrol ediyorum yapmamış diyip yatıyorum ben yatınca hemen yapıyor mu napıyor anlamıyorum çok çaresizim yavrumun canı çok yanıyor delik delik yara oluyor hep poposu
Kupelikiz_1 Slm1122 pişik önleyici değil pişik giderici krem bakmanız lazım artık hep kakadan bez alımından sonra yıkayın poposunu bide ıslak mendil kullanmayın bebek pamukları var bence onu kullanın bize böyle fayda etmişti 8 buçuk aylık hala pamuk kullanırım
Marianne Slm1122 ıslak mendil kullanıyorsanız kullanmayın artık. her kakadan sonra sert zeytinyağlı sabunla yıkayın, kurutun biraz açık havada yatsın, 15 dk sonra bezleyin. normal cisten sonra bebek temizleme pamuğunu sulayın o şekilde silin.
Slm1122 Ruzgarsmom1 değiştim bez ıslka mendili canım bezdenmi diye ama aynı bepantolün pişik kremi mi iyi geliyor bizde sendidaily bide normal düz nemlendiricisi var onlar olurmu
Ardennnnn Slm1122 bi kerede yatmayın kontrol edin hemen değişin bezini yoksa o yapar siz uyursunuz pişikten kurtulamazsınız bence bi müddet uyumaya ara verin bebeğinizin sağlığı için
Deletedmom_123 Kakasını anında yakalamazsanız ne yaparsanız yapın pişik devam eder mesela sabah kaç saatlerinde yapıyor ona göre kalkacaksınız benim bebeğim 6da uyanıyor ve kaka yapıyor bende 6da kalkıp alıyorum her zaman altını. Eğer gece yapıyorsa bir kaç gün saat kurun eşinizle altını alın iyileşsin en azından
Slm1122 Deletedmom_123 kuruyorum bakıyorum yakalayamıyorum bi türlü hergün aynı saatte yapmıyor onu yakalasam geçecek de 😞
Slm1122 Kupelikiz_1 su ıslak mendil filan değimce canı çok yanıyor altını değiştirmek zulüm oldu yavrum dayanamıyor doktorun verdiği kremleride sürüyorum ama sabah kakasını yakalayamadığım için sar başa oluyor
Buglemmim Slm1122 canım hemoten pişik kıreminin mavi ambalajlı olanını kulan o çok yağlı olduğu için çok iyi geliyor o hem yanık hem yara hemde pişik kıremi benim kızımda isal olunca yada altına yapınca ben görmeyince oluyordu sürüyodum ertesi güne birşey kalmıyordu ezaneden pişik kıremi hemoten isteyince sarısını veriyolar
Slm1122 Buglemmim var maviside sarısıda canım ama bu çok pişiklerde etki etmiyor bize ya srko yeşil tüp iyi diyorlar bide onj denicem inşALLAH geçer😞
Luna_woman Popolin tek geçerim🤌🏻 Bizim de inatçı pişiğimiz de eczacı pişik suyu hazırlayıp bu kremi önerdi.
Slm1122 Mrv38 evet önceki kanamalı pişiği o geçirmişti ama artık kremler sirekli kullandığımız içinmi anlamıyorum etki etmiyor önceden sürdüğümde anında geçirmişti travazol
Cioyt Göğüs ucu yara kremi var ya lansinoh mor bi paket hah işte o çözümdür ☺️ pişik yerlerine sür kapat 2.sürmeye düzelecektir 😘
Bibebisgordumsanki Slm1122 oğlum ishal olduğunda çok kötü pişik olmuştu doktorumuz da yıkamam gerektiğini söylemişti. Silmek daha çok acıtır zaten. Ben ıslak mendil hiç kullanmadım kaka yapmışsa da pişik olsun olmasın yıkarım. Çişte pamukla siliyorum. Aşağı yukarı bellidir yaptığı zamanlar büyük ihtimalle siz kontrol edince uyanır gibi olup sizden sonra da yapıyordur. Bence bi kaç gün kontrol ettikten sonra yatmayıp gözlemleyin yakalamak için başka çare gelmedi aklıma.
Slm1122 Bibebisgordumsanki öyle yapcam gerekirse başında uyanık beklicem artık napayım yavrum iyi olsunda dediğiniz gibide olabilir ben yatar yatmaz yapıyor da olabilir 😞