Bhrm16 merhaba 🙋🏻♀️ bizim oğlanın da altını açtığımda arada yukarda arada aşağıda oluyordu. Çocuk cerrahisine götürdük. Utangaç testis oluyormuş. Sürekli yukarda olmadığı için sorun olmazmış. Hekim ilk açtığında yerinde yoktu sonra aşağıya indi, o nedenle bizden ultrason ve aylık takip istedi. 1 ay boyunca hergün uyurken veya banyo sonrası bakıp işaretledim. Ultrason sonucu yukarda çıktı ama aylık takipte çoğunlukla yerinde olduğu için ve kontrolde hekim açtığında da yerinde olduğu için önemli değil dedi. Yalnız takip edilmesi gereken bir durummuş, 3 ay sonra tekrar kontrole gideceğiz.