SeymanurHalime kizlar kafayi yemek üzereyim. kizim 2 bucuk aylik, nereydese kasim ayindan berri bu 3. gribi. ilk 2 gribi hafif atlattik ama simdiki fena. cok balgami var öksürüyor yavrum cikaramiyor balgami 😭😭 bu durumda olan varmi? ard arda grip olan?
Yusufhamza71 SeymanurHalime aynıyız cnm 3 aylık oglum 40 gunlukken bı başladı öksürük dahada devam edıyor bu sefer bayaa arttı şuan bnde ne yapabılırım dye düşünüyordum genız akıntısı fazla mamayı ıcerken bıle akıntıdan dolayı boğulacak gbı oluyor