O1gencanne Kızlar ptt ye gıttım doğum parası yatmamıs dedıler cocugum oldu 2 aylık.süt prası doğum parası nereye yatıyor nerden alıyoruz acaba.
Kocamdaaakocammm O1gencanne Başvuru yapman lazım cnm bende az önce aldım doğum parasını PTT de 400 tl
Rozerinn O1gencanne öncelikle sosyal yardımlaşmaya başvuru yapmanız gerekiyo orda size küçük bir kağıt veriliyo parayı alacağınız tarih yazıyo o tarihten sonra gidip pttden alıyosunuz bizim doğumdan 2 ay sonra yatmıştı
yemedimamadoydum O1gencanne sosyal yardımlaşmaya gidip doğum yaptiginizi soyliceksiniz belge vericekler size ondan sonra yatar başvuru olmadan olmaz.
cansuyagmur Rozerinn bizim e devlette hala öfeme aşamasında yazıyor. 7 ay oldu. Bizde varmuştuk. Doğum yardımı parası mı acaba bu
Gzdnr17 O1gencanne süt parasını hastane başvuruyor 15 gün içinde ptt çekiyorsun. Ayrıca çocuk parası başvuru içinde doğum kağıdıyla aile ve sosyal politikaya başvuruyorsun.
Anneysenbirdahadusun Gzdnr17 merhaba bu çocuk parasını 6 aylık oldu bebeğim şimdi alabilirmiyim başvuru yapsam
Kocamdaaakocammm O1gencanne Sosyal yardımlaşmaya gidiyorsun cnm forum dolduruyorsun 2 ay içinde gidip PTT alıyorsun
Kocamdaaakocammm cansuyagmur Canm benimde hala ödeme aşamasında yazıyor ama ben bugün gidip aldım e devlete öyle yazmasına bakma PTT git veriyorlar
Rozerinn cansuyagmur hayır doğum yardımı değil doğum parası doğum yapan bütün kadınlara verilir ilk çocuk 300 ikinci çocuk 400 ve 3 ve sonrası içinde 600 lira veriliyo
cansuyagmur Kocamdaaakocammm anaaaa ciddi misiniz. 7 ay geçti verirler mi ki acaba 🙃 siz aldıktan sonra ne yazdı baktın mı hiç.