Daha 4 aylıkken böyle hastalansın hiç istemezdim ama misafirlikte yatılı kaldık muhtemelen orda üşüttü. Randevu bulamıyorum yakın bi tarihe acile mi gitmeliyiz? Zimaks enfeksiyon şurubu kullanıyordu zaten idrar yolları için. Acilde gerekli müdahaleyi yaparlar mı?