Bebeğim 5 aylık biz 2 doz rotarix yapıldı herhangi bir yan etki veya bir sorun yaşamadım zehirli ishal ağır olmasın diye yaptırdık. Özel bir aşı en ağız yolu ile yapılıyor ne aç nede tok olması gerekli aşı ağızdan verliyor bizimkisi anne sütü tadında denildi yedi bizimki yarım saat sonra emzirebilirsin dediler mideye baskı yapmadan kucakta dik konumda oyaladım. Yapılan kurumdan hemen ayrılmadım bekledim bir sorun yok evime geldim. Benim erkek kardeşim yıllar önce zehirli ishal oldu 1 hafta hastanede kalmıştık birazda araştırdım yaptırma gereğinde bulundum. O kısım size kalmış araştırın karar verin kar zarar oranı bu aşı durumu zaten ..