S2022 Kızlar selam,14 gnlül bebeğim var meme+mama şeklinde gidiyoruz, 3 gündür kakasını yapmıyor bu yüzdende huzursuzlanıyor,sizin yaptığınız birşey varmı işe yarayan yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻
Esinozbdk S2022 bol masaj yap karnına ve ayaklarına egzersız yaptır. Kendin zeytınyagı vs kullanma canım ben o hatayı yaptım diyodumki hergün yapması lazım ama yok dr a goturdugumde ıkınıp sıkıyosa bacaklarını karnına dogru cekmesı normal kaslarını çalıştırmayı öğreniyor dedi 10 güne kadar yapmaması normal karşılıyoruz dedi. Bende zeytinyağı sürüyodum öyle yaptırıyodum ama hata etmişim şimdi kendi kendine düzeldi hergün yapıyor kendisi şuan 2 ay 26 günlüğüz
Zulya S2022 S2022 bizde ayni sekilde ilerlitoruz bi bucuk aylik oglum benimde mamadan kaynakli mamasini deyisdir belirli sure sora mama kabiz yapmaya basliyo ben aptamil kullaniyordum deyisdirdim bebelac golda gecdim simdi her gun bazende iki gune bi yapiyo duzene bindi yani kac gundur yapmiyor kakasini bu arada?
S2022 Zulya 3 gün oldu,aptamil kullandım onda bu şikyt başladı,sonra hipp e geçtim şmdi ondada oldu anlamdm,
Esinozbdk S2022 aptamil zaten şekerli benim oglumdada yaptı sma ya geçtim iyi geldi o sonra hipp denedim hipp aşırı ıkındırdı kastırdı kendını iyi gelmedi hipp çünkü bağırsak çalıştırıcı aşırı zorluyor
Zulya AselG S2022 bende aptamil kullaniyordum sora bebelaca gecdim aptamille tadlari en yakin olan mamaymis bize iyi geldi dene derim dokdorada goturmusdum dokdorumuz bize 3 gun bekle yapmazsa. Fitili kullan demisdi fitil yazmisdi 3 gune kadar normal karsilaniyor
hilalavsr S2022 canım acile gitsen lavman verirler bizde çok çektik lavman yerine ben kulak çubuğunun ucuna zeytinyağı değirip lavman gibi ittiriyordum onunla yapıyordu sende yapabilirsin korkma hiç başta ağlıyor ama sonra çok rahatlıyor
kasimonbes S2022 benimde ayni anlattiginiz gibi. Hatta bana gunde 3 4 kere kaka yapmiyorsa beslenemiyor sariliga donecek dedi hemsire. Doktora sordum bir kere yapsa kaka yeterli dedi. İkinmasi gayet normal ona yapacak bir sey yok kaslar gelisiyor dedi. 10 gune kadar normal sayiliyor 10 gunden sonra gelmezse doktora gidin mutlaka
Esinozbdk S2022 yapıyor cok şükür ama bende ilk zamanlar sıkıntı yaşamıştım kendım yaptırmaya çalışmıştım 1.5 aylıga kadar snra bıraktım kendı yapıyor sımdı
Sehlaeminli S2022 10 gun yapmamasi normaldir anne sutu aliyorsa hic endişelenmeyin. Bide belki beze yapmak istemiyodur leyene tutun bebeyinizi belki yapar)