Matmazel-22 canım bizde 5. Aydan sonra tadımlara başladık ve kabız olmaya başladı 7 gün yapamamıstı sonra doktora gittik çünkü huzursuzlanmaya başladı gece hiç uyumadı sürekli ıkındı. Doktora gidince biz 10 güne kadar normal olduğunu söyledi ama bebeğim zorlandığı için fitil verdi o rahatlatmıstı çocuğumu. Sonra biraz düzeldi tekrar kabız olmaya başladı bende kayısı kurusunu haşlayıp bir tatlı kaşığı kadar yediği seyleri yanında verdim yada yoğurtla karıstırdım irmik pişirip içine koydum kayısı verdiğin günler yapıyor rahatlıkla sonra avakado verdim oda çok güzel yaptırıyor ve su içmesine dikkat et her tadımdan sonra mutlaka su içir şimdi 6 ay 19 günlük daha iyi vücut alıştıkça düzeliyor sende ek gıdaya yeni başladığın için 3 gün tadım yap ona göre ver kuzum