Mlk026 Merhaba arkadaşlar ücretsiz izin almayı düşünüyorum eşim esnaf bağkur pirimini ödemiyor. Ücretsiz izin aldığımızda sağlık primi ödenmeye devam ediyor mu acaba bilginiz var mı?
Deletedmom_48 Yanlış bilgi vermiş olmayayım bende ücretsizdeyim benim bildiğim ödenmiyor bana 1aydaha esinin üzerinden bakınabilirsin sonra kesilir demişlerdi öle biliyorum