Kızlaaar günaydın bebegım 10 aylık bi kaç gundur ne versem gıda olarak agzında bekletıyo daha öncesinde hiç yapmadığı biseydi sımdı başladı ve asla yutmuyo bende karşısında yemek yiyorum onunla beraber görüp çiğnesin yutsun diue ama yok bekletip eliyle geri cıkarıyo böyle bisey yaşayan var mı ne yapmalıyım ??