Melikeozdn Bebeğim bronşit tanısıyla 6 gündür hastanede yatıyor. 2 gün acilde 2 gün yoğun bakımda ve 2 gün süt çocuğu yataklı serviste kaldı ve kalmaya devam ediyoruz. Burada kalan var mı ?