Doktorum artık acıkınca uyanır uyandırma emzirmek için dedi fakat dün gece 1.30ta kalktı emdi sonra gözümü bir açtım sabah 8.30 çok üzüldüm uyanmamış o aralıkta artık onu beklemeden alarmları kuracağım ayrıca sık emzirmeden süt nasıl artıyor o sistemi hala kafamda oturtamadım emzikle uykuya daldırıyorum acaba o mu onu kandırıyor tokluk hissi verdi uyanmadı kafamda deli sorular siz ne sıklıkla uyandırıyorsunuz dün genel olarak uyumadı belkide yorgunluktan o kadar saat uyudu yinede çok fazla biliyorum😢 nasıl bir düzen kursam bilemedim