35izmir Selamlar 1 yaşında kızım var kahvaltı da bir omlet yapıyorum neredeyse sadece onu yiyor ne peynir ne zeytin teklif ediyorum diliyle itiyo hırcın bi şekilde bakışlar atıyo bazen bağırıyor siz kahvaltıda neler veriyorsunuz ne kadar yiyo ve bu son zamanlarda aşırı bi şekilde herseyi diliyle ittirme başladı balık yerdi yemez oldu kendi yesin diye önüne koyuyorym fırlatıyor yere siz de de durum böyle mi dün sinirden ağladım yani diğer öğünlerde de biraz böyle olmaya başladı ve memeye düşkünlük atak mı diyorum kısacası kahvaltıda ne veriyorsunuz ne yiyorlar bu bebeler kendi mi yiyo nedir durum Canım anneler ??
Tugba06 35izmir 35izmir benimki de standart aynı şeyi yiyor..menemen vs yaptım pek yemedi.. 1 tam yumurta,1 kibrit kutusu büyüklüğünde labne,1 tam ceviz,1 salatalık ve 2 kaşık pekmez veriyorum..zorlamamak lazım illa ki ilerde yicekler diye düşünüyorum
Minkpndam 3 zeytin bir parça peynir başkada hiçbir şey 🥲 14 aylık öğlende zorla telefonla çorba linçleyen olabilir ama aç kalıyor kız akşama kadar mecburum istisnasız haftanın 3 günü ağlarım
35izmir Minkpndam Tugba06 Araştırdım kendi yemek istiyordur artık fln diye okudum internette ya önlük takmak istemiyo eller kafada koysam önüne kafasından assagı dökecek yemiyor da ağzına atıyo atıyo biriktiriyo hepsini çıkarıyo offf cok yoruldum cok bu bir yaş bni maf etti geçen gün ona bakmıyorum diye bana bi yapıştırdı yemek yaparken gözümün damarını patlattı gözümün içi kan topladı kızmıyorum kızamıyorum bilinçsizce diye ama yoruldum
Minkpndam 35izmir valla kuzum bende aşırı yoruldum telefona çok karşıyken kendimi onunla buldum çünkü 6. Ayından beri nefret eder yemek yemekten 😞 Çok ağladım sabah olsun istemiyorum şimdi tekrar kahvaltı seansımız başlayacak 😕
Tugba06 35izmir benimki de bu ara kati gıda yemek istemiyor pirinç vs yani..azilari çıkıyor sanırım ondan..annelik çok zor gerçekten her yeni gün bir sürprize uyanıyoruz Allah yardımcımız olsun.bir de bu aralar ağzında biriktirmeye başladı aldığı lokmalar 🤦♀️
35izmir Minkpndam bn direniyorum hala vermedim sıfır ekran sadece kendi resimlerini çektiğimde gösterdim gülüyo kendi videoları oda cok Kısa yani kızım dünya güzeli ama evlat yani ama hep saçlarımı cekiyo vuruyo böyle değildi noldu anlamıyorum kimseye girmek istemezdi mesela şimdi de dışarda millete şirinlik oyun hersey oyun zaten saklanıyo yemek te oyun bir yaş cok ilginçmiş gerçekten
Pupis 22 aylik oglum omlet, haslanmis yumurta ,patatesten baska bisey yemez kahvaltida. Bende omletine hersey katarim peynir,brokoli,karnabahar,mantar oyke yediriyom yoksa yemiyo