Her çocugun farklı olduğu bilincindeyim hatta arkaşıma da böyle söyledim için rahat olsun dedim ama farkında olmadan kötülük mü yaptım. 18 aylık ismine bakmıyor 4-5 kere bağırarak söyleyince belki o zaman bakıyor. Konuşma hiç yok sanırım baba dede sadece. Parmakla bişey göstermiyor kitapta vs. Bişey alıp vermiyor daha doğrusu komut almıyor gibi geldi benim gözlemim. Eline ufacık bi oyuncak alıp dakikalarca onunla ilgileniyor. Bir yakınları kulağı mı duymuyor demiş duyuyor yani o bariz belli biraz üzülmüş arkadaşım sen yine kontrole gidince doktora anlat dedim. Uyaran eksikliği böyle bişey mi acaba ? Yoksa normal mi bu anlattıklarım.