Merhaba arkadaslar
2 aylık bebeğim şuan hasta öksürük hirilti burnu hep dolu biraz ishal gibi kafasında konak başladı ne yapmalıyız
Doktorlar serum fizyolojik ile temizlememizi söylediler ama İnternette bazi doktorlar zararlı olduğunu söylüyor bu arada burnunu cekmezsem zor nefes alıyor mecbur çekiyorum ama onuda çok önermiyorlar sanırım dün doktora gittik ventolinle buhar verdi 3 kez ama yine bazı yerlerde dozu uygulamasi çok hatalı gözüküyor ne yapacağımızı şaşırdık siz ne ile düzelmesini sağlıyorsunuz
Ablam zeytinyağ ile sarımsağı beklet sonra sür diyor yapan ise yarayan var mi ?
Lütfen yardım edin ne yapmalıyım