Nrc-2 Gizeminkumsali 6. Ay sonunda olmuştum. Doktorum 1 seneye kadar olmamanın normal olduğunu söylemişti
Deletedmom_33 Gizeminkumsali Kanamam 35 gün sürdü. Bittikten 4-5 hafta sonra oldum. 1 yıla kadar olmamak normal ama hala gelmezse doktora görünün
Birprensannesi55 Ayın sonunda olmuşdum 2 ay yine olmamıştım sonra tekrar olmuşdum duzene girio yavas yavas 1,5 sene falan duzensiz olabiliomus