Tweetyymerve58 benimde bebeğim 25gunluk ilk çocuk olduğu halde boğulurcasina öksürük yuzunden hastaneye gittik. RSV diye bir virüs var bu ara salgın varmış. Bronşite sebep oluyor 1hafta hastanede yattık. Dün taburcu olduk ama evde nebulizator ile hava vermeye devam ediyorum geç olmadan hastaneye gitmenizi öneririm yenidoganlara çok ciddi seyreden bı hastalik