Anneler 20 aylık oğlum var. İştahsız bi çocuk öyle aman aman yemez. Ama aşırı da seçici. Yani bir yemek pişiyor sevmediyse mümkün değil yemiyor. Yese de tükürüyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Farklı şeyler yapmaya da çekinir oldum yemeyecek diye. Mesela kabak hiç ağzına vurmuyor. Farklı şekilde denesek de. Yani bir tabağı bitirdiğini hiç görmedim. Tabaktan kastım koca tabak değil tabi onun yiyeceği kadar. Sizde durumlar ne siz neler yapıyorsunuz, yaşıyorsunuz ? Nasıl yol izliyorsunuz yardımcı olun