Feris-04 Benimde şuan tam 19. Aydayım. 1 ay önce 2 gün gelir gibi oldu. Bu ay bekliyorum. Ama dediginiz ilaci kullanıp bitirdikten sonra 1 haftada olunması gerekiyormus. Ben olmadım, bıraktırdiktan 2 ay sonra oldum. Tabi o süre zarfında tekrar doktora gittim. Doktor baktı. Süt çok veriyorsan eğer, süt hormonların ağır basıp engelliyor dedi. Hormon testi istedim. Doktor şuan yapamayız süt verdiğin için doğru çıkmaz dedi.