NimetSacal gozdem ben sabah 2-3 çay kaşığı akşam da aynı şekilde veriyorum 2 aylıktan beri 3 aylığız şuan canım
Selcanasral gozdem doktorlar verilmemesi yönünde konuşuyor hep bence vermeyin hatta instagramda uzman doktor ali fuat serpenin bu konuda bir yazısı var.
Bbdrcn Biz ilk hafta kontrolüne gittimizde bebeğimin gazı var demiştim doktora bi çay kaşığı rezene içirebilirsin dedi (fazla abartmadan😄)diyede ekledi bi aylık olmamıza 3 gün var ben halen akşamları bi kaşık veririm gaz sorunumuzu hafifletti çok şükür☺️