Kayraugurr 37+4 te sezeryan doğum yaptım, zaten riskli bi gebelikti ama 3 kere ciğer geliştirici iğne olmama rağmen doğar doğmaz küveze girdi🥺 solunum sıkıntısı vardı, antibiyotik ve oksijen tedavisi aldı ilk gün burnundan veriyorlardı ikinci ve üçüncü günlerde entübeydi, sonraki günlerde çabuk toparladı çok şükür.. kademe kademe azalttılar oksijeni entübeden çıktıktan sonra önce yine burnundan verdiler sonra fanus gibi bi şeyden aldı oksijeni, sonra küvezin içinde aldı sonra tamamen kestiler.. sütüm 4. Günde geldi o günden itibaren sağıp götürdük, oksijen desteği tamamen kesildiğinde de emzirme için çağırdılar. 9 günün sonunda taburcu oldu. İçinizi ferah tutun, çok çabuk toparlanıyorlar çok kuvvetliler 🥰