1.73 boyundayım 68 kiloyum. Hamilelikten önce 53 tüm çok çok zayıftım. Şimdi ki kilomda kilolu durmuyor hesapladığımda internetten kilonuz gayet normal yazıyor. Ama ben zayıflığa alışmıştım doğduğumdan beri🥺 şu an normal kilomda olmamın sebebi de çok zayıfken hamile kalmam. Yani ideal kilomdan hamile kalsaydım şu an 80 lere yakın olacaktım. Bu arada dünden beri yediklerime dikkat ediyorum 0 şeker yemeye başladım ve kepekli ekmek yiyorum ama çok su içiyorum. Ben yemezsen sütün kesilere de inanmıyorum hani yemeği yiceksin ama şunu ye sütün olsun bunu ye sütün olsun inanmıyorum. Allah öyle bi yaratmış ki fakir de zengin de olsan süt arttıracak tek şey SU. İlla ki işe yarayan besinler süt artırmada elbette vardır ama şans. Allah yarattığında eşit yarattı zengine de fakire de suyu süt artırıcı verdi. Bence tabiki 😁