Tefal clipso kullanıyorum iki yıldır çok memnunum. Annem senelerdir kullanır o kadar memnundu ki bana da aldırdı çeyizime. İyi ki almışız herşeyi kısa sürede yapıyor et 12 dkda lokum gibi olur. Kuru fasulye nohut ıslatmam bile. Yaprak pişiririm 15 dkda erir adeta. Zamanla bi lastiğini değişirsin yepyeni olur. Tavsiye ederim. Fissleri fenomenler övdükçe fiyatları aldı başını gitti karar sizin