Ilosumm Adem Güneş mutlaka duymuşsunuzdur ismini , belki her görüşü size uygun gelmez ama bağlanma ve ayrılma konusundaki görüşleri benim kafama ve vicdanıma uygun geliyor. Güvenli bağlanan, doyuma ulaşan çocuk güvenli bir şekilde ayrılırı savunuyor ve bazı arkadaşlar çok güzel anlatmış çocuğun duygularını karşılıksız bırakmak, ağlatmak onu çaresizlik, değersizlik hissiyle baş başa birakmak oluyor . E cocuk bu kendisine uzanan bir el , sarilan sıcacık bir beden olmayinca alışacak tabi ama bu sağlıklı bir durum mu? Vallahi sarılın doya doya çocuk bile mesajı vermiş zaten senin koynunda huzurluyum, güvendeyim diye, şimdi tadını çıkarın ayrılma konusunu 2 yaştan sonra düşünürsünüz ❤️