dere-07 Kızlar üç ay on iki günlük olduk bugün ama son bir kaç gündür ağlayarak uyanıyor çok mız mız uyku düzenimiz çok bozuldu sizlerde de aynı mı
Alpaslan34 dere-07 bizde aynı değil. Akşam 9 da yatıyor. Gece emmeyi bıraktı. Sabah 6 da kalkıyor. Aralıksız uyur
Egelihayat dere-07 bizde ayniyiz senle cano, az once n9risi daha post acmis bu 3 bucuklik bebbelerin derdi necii
Saricizgilibeyazev dere-07 😁 maalesef cnm kaynana da adı altında aç bidha ki postunu . Geçen biri öyle yapmış konu böyle bi konu çıkınca herkes yazmış
metehan2 Alpaslan34 benimki de 8-8.30 arasi yatiyor. Gece 12de kendim uyumadan once emziriyorum sabah da ayni 6.30da uyaniyor. Sabah 6’da uyanmak zor degil mi bana cok zor geliyor
RMK dere-07 aşırı ağlamaya başladı bizde 3 ay bir günlük olduk sürekli mızlıyor kucaktan inmek istemiyor yatınca ağlıyor metehan2 biz butun gece her saat başı uyanıyoruz arada da 2 saat nadir olarak 3 saat
Alpaslan34 metehan2 hayır bana zor gelmiyor Deliksiz uzun uyuyoruz ikimiz de Zaten dinlenmiş oluyorum 6 da. Zaten namaza kalkmış oluyorum sorun olmuyor. Sık sık uyanarak emerek ne kadar uzun uyusak da dinlenmiş olmayiz
Egelihayat dere-07 ben anlayamaz oldim. Oturup agliyorum artik yalana gerek yok simdi. Ne zaman uyurlar bil miyorum
Gamze1515 Benimkisidr 3 ay 17günlük ayni durumdayim aksam cok uykusu oldu halde direniyo uyumuyo gece kalktindada bir saat kesinlikle uyumuyo 😭😭
RMK dere-07 aşırı ağlamaya başladı bizde 3 ay bir günlük olduk sürekli mızlıyor kucaktan inmek istemiyor yatınca ağlıyor
RMK dere-07 aşırı ağlamaya başladı bizde 3 ay bir günlük olduk sürekli mızlıyor kucaktan inmek istemiyor yatınca ağlıyor
Ulkeerr Ay sadece benim çocuğum Böyle sanıyordum çocuk resmen başka biri oldu kafası yer görsün çıldırıyor resmen kalkıp gezmek istiyor uyku hiç yok geceleri çok kalkmaya başladı uyusa bile sürekli kıpır kıpır el ayak oynuyor kucakta gezdirmekten artık kol falan kalmadı bende 3 ay 3 günlüğüz
Crocussss Demekki hepimiz aynı süreçten geçiyoruz. 3 ay 5 günlük kızım var. Gece uykusuna 11.30dan önce geçmez. Uyuduktan sonra uyku arasında hmm.mimm sesler çıkarız huzursuz uyur. Gaz sancısı gibi değil mızmızlanıyor. Ağlayarak uyanıyor. Emzirme süremiz 10 dk idi şimdi 5dk ancak sürüyor. Sabit duruşu yok sürekli omuzda evin içinde gezmek istiyor.
dere-07 Crocussss bende aynı durumdayım oturamıyoruz dolanıyoruz evin içinde sonra uykudayken ağlıyor veya sürekli kıpır kıpır