Ne olacak bu halim o Kadar yoruldum ki anlatamam sinirlerim o kadar gergin ki emmeden uyumayan bir bebekti uyku eğitimi alayım düzelsin dedim ne kadar çocuk tam alıştı bir şey oldu başa döndük ağlamasına da dayanamıyorum artık uykusuzluğa da gelmiyor içinden artık bir şey yapmak depresyona girdim iyice ya nefes alamıyorum gerçekten o kadar beynim bedenim yorgun ki o uyuyor ben düşünmekten yatamıyorum kimse yok destek olan neye üzüleceğimi şaşırıyorum artık ne uapcam yapamıyorum bakamıyorum bebeğime