beyzakaya7949 Kızlar göğüslerim çok kötü ağrıyor sürekli sizi giriyor ve meme ucum yarılmış resmen lanolin krem kullanıyorum fayda etmedi biturlu emzirmeye korkuyorum gerçekten sizin kullandığınız etkili bir ürün var mi ve bu sizi için doktora giymeli miyim
bsrylmz1q beyzakaya7949 benimde öyleydi canımdan can gidiyor sanıyordum kanıyorsu. Lansinoh kullanın çok etkisini gördğm ben
Gencebru beyzakaya7949 Ayniydim bende mastit de yaşadım. Uçları yara oldu hep. Emzirme danışmanı vardı eczanede ücretsiz sagolsun o olmasa ven emzirmek istemiyordum artık çok bunalmistim. Ateşim çıkıyordu hwryer suüt oluyordu şisiyordu yatamiyordum Ev müsaitse gündüzleri göğsün açık gez dedi onun faydası oldu hava aldılar anne sutu sürdüm bol bol emzirdim bide geçti şükür sonra geçecek yani merak etme sabırlı ol tabi yine çok ilerlerse bi hastaneye görün.
beyzakaya7949 Minik-ejderham1328 teşekkür ederim şu saat oldu uyuyamiyorum emzirdikten sonra daha Bi çok ağrıyor
Minik-ejderham1328 beyzakaya7949 rica ederim yaralar Rabbım yardımcınız olsun zor benim yara olmadı ama yengemin göğsünün ucu yirtilmisti ağlayarak emziriyordu gümüş kapak çok iyi geldi ona
seboss35 Bende ağlayarak emziriyordum gerçekten lansinoh krem çok iyi geldi her emzirme sonrası kullanıyordum birde kremi sürdükten sonra 1-2 dakika kurumasını bekliyordum göğsüm açık halde bu şekilde geçti
Ezgiatlass Bende resmen ağlıyordum emzirirkan kanıyordu hatta hep lansiloh krem kullandım. Bir de lahana soğuk olarak göğsünüze koyun çok faydasıni gördüm ben onun sayesinde iyileşti ağrılarım geçti mutlaka deneyin