Benim bebeğim de 1 ay 23 günlük gecen hafta aynı seyı yaşadık. Bebeğimin genzi tıkalı olduğu içinmiş serum fizyolojik yapıyordum zaten ama daha cok yapmalıymışım meğer. Bir de sürekli hava verdik sımdı iyi şükür. Hırıltısı var mı dolu mu genzi onu anlamaya çalışın nefes alamadığı için ememiyorlar bazen. Sonra da açlıktan uyumaya başlıyorlar. Araştırırken ben gazdan da olabileceğini okumuştum. İnşallah bir an evvel geçer gider 🙏