Bebeğim 1.5 aylık. Çok fazla gazı var. Çıkarsada rahatlamıyor. Birçok damla veriyoruz ama faydası yok. 3 kere uykusunda öğürerek ve kusarak uyandı. Ağlayamıyor bile tıkanıyor direk. Ters çevirip sırtına vurmadan nefes alamıyor. Bunlar olduğunda uymuyordum. Ancak uyurken olacak diye ödüm kopuyor. Artık geceleri hiç uyumayıp bebeği izliyorum. Aynı şeyleri yaşayan ve çözüm bulan var mı 🤦🏼♀️