birpapatyaannesi Kizlar yataga 12 de yattım öyle yorgunum ki uykumda var 4 oldu saat 5 e geliyor ve ben uyumadım uyuyamadım kızım uyiyor napcam böyle dalamiyorum cok yoruldum hap ilaç vs kullanan varmi bunun için başına gelen oldumu
Busrammesut birpapatyaannesi yalnız dehilsin bugün neden bilmiyorum bu saat oldu bende uyuyamıyorum dönüp duruyorum yatakta
Burcubuse26 birpapatyaannesi çok yorulunxa öyle oluyır bence canım ya kızım. 8 9 gibi uyuyor tabi kalkmalarını saymazsak uyuyor ben hemen asla dalamıyorum en az 1 1bçk saat yatakta dinlendiriyorum vucudumu o şekilde asla uyuyamıyorum bende tabi ben uyuyana kadar 11 12 oluyor sabaha karşı da çok sık kalkar yani zor çok yorluyoruz vücut olarak
birpapatyaannesi Busrammesut bende öyleyim bugun misafirim vardı böyle çok yorgun olunca dalamiyorum resmen ya vücudum uykusuzluğa alıştı oturup aglicam yatakta uykumda var olmadı olmuyor
birpapatyaannesi Deletedmom_32 kızım uyansa bende hemen uykusuzluktan bayılcak gibi oluyorum uyumak istiyorum ama uyurken resmen uykum kaçıyor uyuyun valla en azından siz dinlenin 😪😪😭😭
birpapatyaannesi Deletedmom_32 evet kızıma tek bakıyorum hep kucakta kuzum gecede uyuyamıyorum dunde misafir vardı sabah tan aksama yemek yap hizmet vs yoruldum asirii
birpapatyaannesi Burcubuse26 evet ya bacaklarım kollarım resmen kendini salıyor bırakıyor uyusuyorum dalamiyorum asla 😥😥