Damlatugce tabiki sagimla bebeginki ayni degil fakat 1 ay önce 70-80 cikan gögsüm iyice kücüldü yani düzenli emziriyorum hala ama yok bi anda azaldi öyle 3-4 günde azalmadi yani ne oldugunu anlamiyorum günde 4 ltye yakin su iciyorum, biraz düzensiz besleniyorum ama azalicak olsa bu sebepten sol memem de etkilenirdi… önceden yaptigim suan düzenli yapmadigim tek sey geceleri sagip biberonla veriyordum, geceleri emzirmek süt artirir diye bir yazi okuyunca sagmaktan vazgecip emzirmeye basladim. Haliyle bir meme daha dolu diye onu emzirdim 🥹😐 Dfne1 tesekkurler bakacagim