Merhaba yaklaşık 10 gün önce başlayan bir ateş 3 gün sürdü boğazda hafif kızarıklık denildi ama ateş inatçı olunca ve bogazdaki kızarıklık artınca antibiyotik kullanımımız başladı sonra ateş düştü ondan bir kaç gün sonra vücutta hafif döküntüler oldu antibiyotik kullanımımız bittikten sonraki günde inanılmaz bir döküntüyle karşılaştık özellkle yüz bölgesinde. Yani şuan heryerinde var en çok yüzünde yanaklarında. 6. Hastalık diyorlar ama kaşıntı yapmazmış ama bebeğim ara ara yanaklarını ayaklarını kaşıyor. Nolur buna benzer durum yaşayan varsa yazsın