1Fatma93 cicikom ben alarm kurar iki saat arayla emzirirdim öyle söylemişti doktor eğer bn uyanıp emzirmezsem kendi uyanırsa tekrar uykuya geçmesi zor oluyordu. Şimdi üç aylık acıkınca uyanıyor emerkende kendiliğinden uyuyor.
MrsDumanAda Bence bi saati yok her istediğinde uyuyorsa uyandığında ağladığında sızladığında her dakika emzirebilirsiniz
aslihanbsbg Ben 1 aydan sonra gece alarm kurmadim ne zaman uyanirsa emzirdim zaten gazlıydi 2de uyuyup 6 da uyanirdi gazlı olmasa da alarm kurmazdım gündüzleri de ne zaman aglasa emzirdim saate falan hiç bakmadım 5 aylık hala ne zaman isterse emziriyorum