Bebeğim doğdu yarın daha 5 günlük yarın kimliğini çıkaracaz. Gitmişken bu doğum parası süt parası gbi şeyler varmış onlara da başvuru yapalım dedik . Neler var nerde yapılıyor bilgisi olan yazabilir mi ? Bu arada eğer bu bilgi gerekiyorsa söyliyim ben çalışmıyorum ama eşim sigortalı