Arkadaşlar işin içinden çıkamadım bebeğimde 5 gündür geniz akıntısı ve çok öksürük var. Ama daha olayı şimdi idrak edebildim ki ev 22-23 derecelerde ama oğlumun üstüne 1 zıbın 1 uzun kollu badi ve onun üstüne de bir şey giydiriyorum hatta bazen yelek. Altınada 2 tane eşofman tarzı giydiriyorum ve 2 çorap. Çok mu fazla giydirdiğim için sıcaktan hasta olmuş olabilir mi ?