Kızlar selam,
2,5 aydır alerji diyetindeyim ve çok katı bir diyetti. Yalnızca patates ve biber yiyordum neredeyse bu sebeple 2 ayda 6 kilo daha verdim çok güçsüz kaldım buna rağmen ara ara kan devam etti. Neye alerjisi olduğu belli değil hala…
Dün diyetimi baya bozdum çikolata ve pasta yedim. Bugün kötü olacak diye düşünürken bebeğim 2 kez kaka yaptı ikisinde de kan yoktu. Umarım yarında olmaz ve ben 2 aydır boşuna aç kalıyor olurum. Lütfen bir anda sihirli şekilde düzelsin.
Başına gelen var mı?
Dünden beri kendimi suçluyorum ama elimde değil artık gücüm kalmadı.