Merhaba anneler 43 günlük bebeğim var, gündüz emip uyuyor hic sıkıntı olmuyor. Ama gece olunca sabahlıyoruz emmek istiyor veriyorum kafasını geri atıyor ama hala emmek istiyor memeyle kavga ediyor . Sonrasında da cok fazla ağlama krizleri. Uyumasin tamam ama sürekli aglayinca kendimi çaresiz hissediyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Gece 3 4 defa uyutuyorum 5 dakikaya geri uyaniyor. Gaz damlası rezene falan kullanıyorum ama neyi var anlayamiyorum. Var mı bu şekilde olan. ?